Известие

Collapse
No announcement yet.

Последстващи проблеми при скъсана тръба на климатроника.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Последстващи проблеми при скъсана тръба на климатроника.

    Днес ми сменяха радиатор(воден) и тази вечер забелязах, че е скъсана една от тръбите на климатроника. Като отидох в сервиза да направя рекламация ми казаха : " Дано не е влязла вода вътре!" Какво рече това според вас? Тръбата казват, че е била спукана отпреди и сега се е счупила нацяло.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

    Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

  • #2
    Ами не трябва да има вода, даже никаква влага.Дори фреона не се държи отворен защото е силно хигроскопичен.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      Добре, това го разбрах по физиономиите им, но какво ще стане ако е влязла вода там?
      Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

      Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

      Comment


      • #4
        Де ходи бре.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Ако е влязла вода си тотално преебан.Или ще ти се прецака веднага цялата система на климатика или поне компресора защото при включване влагата в системата ще замразне и край всичко се запушва , няма циркулация , евентуално може да ти гръмне предпазния клапан на компресора.Затова в системата е включен дехидрататор -сменяем елемент който обира влагата и предпазва системата.Най-добре е веднага да идеш на специалист по автоклиматици , а не при тия тикви , да ти смени дехидрататора , да вакуумира системата с цел да изсмуче влагата и едва след това да я пълни отново със съответния газ -фреон за по-старите системи или R-132 мисля , че беше за новите.
          Alfa Romeo Giulietta 170hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Де ходи бре.....
            В сервиза на Илиян - "Автокомплекс Протект" в Сердика.
            А климатика няма да го пускам преди да го види специалист, МЕРСИ! Дано да няма проблеми
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

            Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

            Comment


            • #7
              R 134.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                R 134.
                Що е то ? Фреона?
                Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                Comment


                • #9
                  Да.
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #10
                    Ще го имам впредвид! По това смятам да разбера какъв "майстор" стои срещу мен...
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                    Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                    Comment


                    • #11
                      Съмнявам се да разбереш по това.
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #12
                        Едно момче в неделя на сбирката обеща да помогне за климатроника, освен на него да се осланям, че ми писне от майстори и ходене по мъките!
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                        Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                        Comment


                        • #13
                          Хубаво е когато има кой да помогне.А майстори с лопата да ги ринеш.
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment


                          • #14
                            на първо време отиди поне да ти заварят тръбичката, която ти се е скъсала, заваря се с припой - сребърен или меден, а след това е добре да се вакуумира системата за да се види дали има някъде другаде пропуск и след това вече да се зарежда с фреон 134

                            Comment


                            • #15
                              Утре ще я карам да си оправят мискинлика, но няма да им дам да го пълнят с фреон, ще изчакам по-добри финансови времена, че направо се ошушках за един месец...
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                              Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                              Comment

                              Working...
                              X